Jak se na networkingové akci představit?

Co od Olomouckého Networkingu očekávat?

V první části představí první polovina z nás ostatním svoji vizi a své podnikání. Cílem je být stručná, jasná a výstižná. Je prospěšné, když máš předem stanovenou svou vizi, svůj záměr, který umíš definovat. Obecně by takové představení se mělo zahrnovat stručné info (přesně 1 minutu)  o tom, kdo jsi, co děláš, pro koho to děláš a čím jsi výjimečná. Čas měříme:) Po padesáti sekundách cinkne zvoneček a ty máš tak ještě do času dotáhnout svou myšlenku až do samotného konce. Pověz nám také, koho hledáš, co potřebuješ nebo poptáváš a s čím ti můžeme pomoct.

Před obědem je čas na společné focení, na nákupy nebo inspiraci na tzv. „Tržišti dovedností“, kde ženy přivezou své výrobky, aby tak fyzicky prezentovaly to, o čem během během své minuty mluví. Mohou to být náušnice, kabelky, sukně, šaty, malovaná trička, obrázky, výrobky z macrame, náramky, knihy, lapače slunce, zkrátka vše, co tvoříte.

Během oběda můžete navazovat kontakty, měnit si vizitky, pořídit si business nebo brand fotky (4 upravené brand fotky stojí 1.600,-Kč) a seznámit se. Doporučuji domluvit si rovnou online nebo offline schůzku a s každou ženou, byť je sebezajímavější, pohovořit jen pár minut. Čas pro bližší seznámení budete mít na schůzce, kterou si na networkingu domluvíte. Měla by trvat 90 minut. 45 min. pro každou z vás. Naslouchejte si, obohacujte se, inspirujte se a vytvářejte nádherné spolupráce:)

Druhá část networkingu bude patřit naší hostce nebo hostkám. Networking má celkově 6 hodin, z toho jedna hodina patří vzdělávání a osobnímu rozvoji:)

Třetí část bude opět patřit navazování kontaktů a neformálnímu povídání. Na konci akce je potřeba zaplatit konzumaci jídla a pití. V ceně vstupného jsou karafy s vodou (s mátou, pomerančem a citronem). Voda se v průběhu akce neustále doplňuje.

8+1 pravidel networkingové schůzky

 A jak se na networking připravit?

Dress Code:  Oblečte se s pečlivostí sobě vlastní, ať se cítíte krásná nejen na fotkách a na videu.

  • Před příchodem si definujte svůj vlastní cíl. Je dobré vědět, proč na networking jdu, co očekávám a co chci poptat
  • Prosím, buďme v přítomnosti. Odložme po dobu networkingu mobil, pišme si poznámky, poslouchejme sdílení ostatních.
  • Přineste si s sebou dobrou náladu a úsměv na tváři. Vaše pozitivní energie bude znatelná a lidé se s vámi rádi seznámí.
  • V networkingové části každé naší akci jděte rovnou k věci. Jsme tam proto, abychom získaly kontakty, doporučení, nápady i spolupráci. S otevřeností u nás všichni počítají.
  • Nehledejte obchod jen v lidech okolo stolu. Síla je v tom, že máme každý stovky kontaktů, o které se s vámi můžeme podělit. Ale nejdřív je potřeba se více poznat a získat důvěru. Doporučuji si tedy domluvit schůzky přímo na akci. Nejde o to prodávat, ale sdružovat se, podporovat, najít společnou esenci, propojení, synergii. Zamyslet se nad tím, jak mohu doporučit druhého člověka, s kým ho propojit.
  • Na setkání choďte vždy s předstihem! S lidmi můžete navázat kontakt již před zahájením akce. Vždy s sebou mějte vizitky a pokud cokoliv tvoříte, tak ideálně i malou ukázku své práce.
  • Zásadní je tzv. elevator pitch. (Pravidlo Elevator pitch nám říká, že bychom se měly umět představit úplně cizímu člověku během společné jízdy výtahem. Prostě za pár vteřin a za pár pater.)
  • Nemluvte o sobě příliš. Cílem NW není prodat svoje služby, ale vzájemně se podpořit a propojit. Dejte prostor druhému. Zajímejte se, ptejte se a opravdu naslouchejte.
  • Každému věnujte pár minut svého času. Blíže se poznáte až na další schůzce, kterou si na NW dohodnete.
  • Všechny si vzájemně tykáme, abychom k sobě měly blíž.